Gå til indhold

Betalingsmuligheder

Generelt om betaling

Som kunde hos Telia har du forskellige valgmuligheder for fakturering. Du kan vælge mellem automatisk kortbetaling, betalingsservice, elektronisk faktura eller girokort. Er du allerede Telia-kunde, kan du altid skifte din betalingsform på selvbetjeningen. Læs mere om din faktura.

Automatisk kortbetaling

  • 0 kr./md.
  • Dine fakturaer bliver automatisk betalt hver måned ved, at Telia trækker fakturabeløbet fra dit betalingskort.
  • Du vil altid modtage en e-mail og sms med fakturabeløbet inden vi trækker beløbet.
  • Fakturaen bliver lagt tilgængelig for dig på selvbetjeningen.
Du kan tilmelde dine fakturaer til automatisk kortbetaling på selvbetjeningen.

Betalingsservice

  • 9,75 kr./md.
  • Din faktura betales automatisk og til tiden.
  • Betalingen fremgår af din betalingsoversigt fra BS hver måned.
  • Du kan altid se din udspecificerede faktura på selvbetjeningen.
  • Du kan tilmelde dine fakturaer til BS via din Netbank eller ved personlig henvendelse i din bank.
For at tilmelde dine fakturaer til BS, skal du bruge nedenstående oplysninger:


BS gr. nr.: 03508064
Debitor gr. nr.: 00003
Kundenummer: (det finder du i din abonnementsaftale, som du modtog i en e-mail i forbindelse med oprettelsen af din bredbåndsforbindelse).

Elektronisk faktura

  • 0 kr./md.
  • Du modtager hver måned en e-mail og en sms, når din elektroniske faktura er tilgængelig på selvbetjeningen.
  • Du finder dine elektroniske fakturaer på selvbetjeningen.
  • Du kan betale din faktura via netbank, på posthuset eller i banken – ligesom når du betaler et almindeligt indbetalingskort.
  • Du kan også betale på din selvbetjening med betalingskort (Dankort og Visa/Dankort).

Indbetalingskort (giro)

  • 49 kr./md.
  • Du modtager dine fakturaer med posten som girokort.
  • Girokortet kan du betale i din bank, på posthuset eller på din netbank.
Kunde-til-kunde forum - Deltag i debatten