Hvis du har mistet din mobil, er det vigtigt at få den spærret, så andre ikke kan misbruge dit abonnement.
Du spærrer/genåbner selv for dit nummer. Ring på 80 40 40 40 og følg instruktionen. Du kan ringe alle døgnets timer. Bemærk at du ikke kan spærre dit nummer ved at sende en e-mail, sms eller besked på chatten.
Prisen for genåbning er 99 kr.
Nyt SIM-kort
Kontakt Telia Kundeservice, hvis du får din gamle mobiltelefon tilbage med defekt SIM-kort. Så sender vi dig et nyt SIM-kort. Prisen for nyt SIM-kort er 99 kr.
En spærring er ikke en opsigelse
Du har ikke opsagt dit abonnement, selvom SIM-kortet er spærret. Du vil stadig få en regning for abonnementet, så ønsker du at gøre brug af dette, skal du bestille et nyt SIM-kort. Du kan sagtens beholde dit gamle nummer.
Regler og hæftelse
Vi henviser til Telias standardbetingelser, hvis du vil vide mere omkring regler og hæftelse ved tyveri og bortkomst af SIM-kort. Læs mere